Prekių grąžinimo sąlygos

Internetu pirktos kokybiškos prekės gali būti grąžinamos arba keičiamos per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo pirkėjui dienos.

Grąžinant arba keičiant prekes būtina laikytis šių sąlygų:
  • grąžinama/keičiama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  • prekė turi būti pirkėjo nesugadinta;
  • prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės bei apsauginės plėvelės ir kt.);
  • grąžinama/keičiama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjo gauta.
  • Jei aukščiau išvardintos sąlygos yra įvykdytos, turėtumėte parašyti prašymą grąžinti/keisti prekę, nurodant vardą ir pavardę, sąskaitos - faktūros numerį, prekės pavadinimą ir kainą, sąskaitos numerį, kur turėtų būti grąžinti pinigai bei grąžinimo arba keitimo priežastį ir šį prašymą turite atsiųsti el.paštu info@gepet.lt arba registruotu laišku adresu Elektrėnų g. 1s, LT-51192 Kaunas. Kai gausime prašymą, tai suderinsim grąžinimą Gavę prekę ir įsitikinę, kad prekė yra nenaudota, per 3 d.d. grąžinsime pinigus į jūsų nurodytą sąskaitą arba, keitimo atveju, išsiųsime naują prekę.
    Grąžinimas arba keitimas, jei gavote siuntimo metu sugadintą, brokuotą arba ne tą, kurią užsisakėte, prekę 
    Prekės keičiamos ir grąžinamos vadovaujantis Civiliniu kodeksu ir Mažmeninės prekybos taisyklėmis, atnaujintomis 2014 m. liepos 29 d. Vyriausybės nutarimu Nr. 738.
    Atsiimdami/priimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos būklę bei pasirašykite siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Jei atsiimdami/priimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą arba komplektacijos neatitikimą, nedelsiant praneškite apie tai kurjeriui arba siuntų taško darbuotojui, padarykite nuotrauką (atsiųskite ją el. paštu: info@gepet.lt) ir paprašykite surašyti pakuotės pažeidimų aktą. Atsiėmus/priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai. Jums neatlikus šių veiksmų, mes neprisiimame atsakomybės dėl:
    • prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas;
    • prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.
    Negrąžintinos ir nekeičiamos prekės
    Nekeičiamos ir negrąžinamos prekės, įsigytos iš elektroninės parduotuvės gepet.lt remiantis Mažmeninės prekybos taisyklėmis yra šios:
    • 17. Vartotojo reikalavimas pakeisti nusipirktą tinkamos kokybės prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus dėl Civilinio kodekso 6.362 straipsnyje nurodytų priežasčių gali būti tenkinamas tik tada, kai pardavėjas sutinka, įsigijus šias prekes:
    • <...>
    • 17.13. mašinas ir mechaninius įrenginius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 8401–8487);
    • 17.14. elektros mašinas ir įrenginius, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatus (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 8501–8548);
    • <>. Kodus pagal kombinuotąją nomenklatūrą rasite čiaDaugiau informacijos apie ne maisto produktų grąžinimą rasite Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos prie Ūkio Ministerijos internetiniame puslapyje.
    • Mes galime atsisakyti priimti atgal prekę, jei buvo padaryti prekės ar pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo nebūtini norint apžiūrėti prekę, įskaitant pažeistas etiketes, nuplėštas apsaugines plėveles ir permatomų pakuočių, kurios netrukdytų pasinaudoti prekės apžiūrėjimo teise, pažeidimus.
    • Jei prekei padaryti pakuotės pažeidimai lemia, jog prekė negalės būti vėliau realizuota už tą pačią kainą, nepažeidžiant kito šios prekės pirkėjo teisių į naujos ir nenaudotos prekės įsigijimą, tokios prekės gali būti grąžinamos tik mūsų bendru sutarimu (pavyzdžiui, Jums sutikus kompensuoti prekės nuvertėjimo skirtumą).

    Jūs neturite teisės persigalvoti ir atšaukti užsakymą, jei internetu perkate tam tikras prekes, pavyzdžiui, jei daiktai yra pagaminti pagal užsakymą ar pritaikyti Jūsų asmeniniams poreikiams.

    Grąžinimo/keitimo išlaidos

    • Jeigu norite grąžinti nepatikusią prekę (nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas) kuomet yra grąžinami pinigai už prekę ar prekė yra keičiama kita preke, visais atvejais siuntimo išlaidos nėra kompensuojamos. Kurjerio paslaugas klientas užsako pats.  Kai grąžinama nekokybiška prekė, UAB "Gepet system" įsipareigoja padengti siuntimo išlaidas.
    NORĖDAMI GRĄŽINTI ĮSIGYTAS PREKES RAŠYKITE EL.PAŠTU: info@gepet.lt